twitter instagram bloglovin pinterest

zaterdag 2 maart 2013

Moving out


Sinds vorig jaar heb ik een kamer in Groningen, de stad waar ik studeer. Ondanks dat ik vrijwel dagelijks in Groningen was,  woonde ik hier nog niet echt. Ik ben nu in het tweede jaar van mijn studie en ben net begonnen met mijn stage, omdat deze zich met het openbare vervoer 1,5 uur van het huis van mijn ouders bevind, heb ik nu toch besloten mijn ouderlijk huis te verlaten en volledig in Groningen te gaan wonen.

Groningen is toch wat dichter bij mijn stageplaats en aangezien ik de komende 20 weken vier dagen in de week om 7.00 uur moet beginnen is elke kilometer dichter bij meegnomen. Ik moet nu ‘s morgens om 5.30 opstaan, wat nog steeds ongelofelijk vroeg is, maar het scheelt toch weer een uur nu ik een Groningen woon.



Omdat ik in de zorg stage loop betekent dit dat ik niet al mijn kleren, met name jurkjes, hier kan dragen. Ook ben de komende tijd dan ook voornamelijk aangewezen op mijn broeken en all stars, waar ik overigens wel graag op loop.  Ook heb ik een deel van mijn nagellak verzameling thuis achter gelaten.



Ondanks dat ik er nu twee weken woon is mijn kamer in Groningen nog niet volledig ingericht, ik ben nogal wispelturig dus voordat ik bijvoorbeeld de buddha ophang moet ik eerst goed nadenken aan welke muur ik deze ga hangen. Maar eigenlijk ben ik al best tevreden over hoe hij er nu uit ziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

blogger template